livetmed8tassar

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Matilda Lundin - 7 mars 2010 21:23

Idag packade jag träningsväskan och begav mig till Älvsjlmässan för att träffa Emma, Arrac, Peace och Susanne för lite träning. 

Jag och Ess tränade fotgående, ligg, sitt, stå, passivitet och sen så blev det en hel del kamp också. Det var verkligen skillnad från förra gången vi tränade där med Ellan och hennes hundar, då var Ess helt tokig och skällde i ett. Nu jobbade hon på bra och passiviteten gick kanon. 

Det var väldans trevligt att träffa andra kakägare och det gör gott åt motivationen att träna tillsammans. 

I veckan är det skola igen, känns som om jag nyss var där. Vi ska jobba med psykologiblocket vilket gör att Ess bara får följa med på tisdagen, får lite panik hur jag ska hitta hundvakt med en mamma som är bortrest och en pappa som jobbar dygn. Kommer sluta med att jag får pröjsa bror min till att vara det :) 

Här kommer lite mobilbilder i brist på alla filmer som jag gång på gång lovar att jag ska ladda upp..  

        

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards