livetmed8tassar

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Matilda Lundin - 3 april 2010 17:22

Ja, tänk att den lilla valpen jag hämtade en dag i november nu är 6 månader! Helt sjukt. Man har fått mkt uppmärksamhet från främlingar angående hennes utseende.  Här kommer ett smakprov på vad man har fått höra om henne från andra: 

  • Det är en blandras va?
  • Mamma titta! Någon har målat på hunden!
  • Det ser ut som om någon spillt något på henne
  • Min syster har också en Siberin Husky, riktigt fina hundar det där
  • Är det en holländsk heredehund?
  • Vilken konstig sheltie 
  • Det ser ut som en blandning mellan katt och räv
  • Brukar inte collie har lite längre näsa?
  • Hon är ju jättefin..Liknar en kossa om man tänker på färgen 

Haha, Ja man har ju fått sina skratt minsann! 

Idag har jag haft med mig båda hundarna till jobbet. Fick gå upp en timme tidigare så jag skulle hinna att gå dit så det var lagom trötta när jag kom fram. Det har iaf gått jätte bra, har sprungit ut och rastat dom på mina egengjorda raster    och Ess har inte gjort någonting inne! *tummen upp* Hon smet dock ut en gång från receptionen och sprang fram till några hundrädda japaner.. hmm. 

Mötte även upp Tina och Håkan med sällskap för att de skulle få se lilla tösen live! Det blev ett snabbt möte, blev tvungen att kila tillbaka till hotellgästerna efter en stund men det var trevligt att småprata lite och Ess fick titta på lite hundar som kom ifrån mässan också. 


Här kommer lite bilder från gårdagens promenad:

          

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards